Стоп Булінг


План проведення заходів у рамках
Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства»
№ | Дата проведення | Опис заходів | Кількість учасників |
1 | 27.11.2023 | Інформування учнів про акцію «16 днів проти насильства» (Соціальний – педагог, практичний психолог) | 5-11 кл. |
2 | 28.11.2023 | Акція «Наші долоньки доброти» практичний психолог). | 1-2 кл. |
3 | 29.11.2023 | Заняття «ВІЛ,СНІД – знати , щоб жити» (соціальний – педагог) | 10-11 кл. |
4 | 30.11.2023 | Година спілкування «Кібербулінг в освітньому середовищі» (соціальний – педагог) | 8 кл. |
5 | 01.12.2023 | Відверта розмова «ВІЛ-СНІД – небезпека поряд» (соціальний – педагог) | 6 кл. |
6 | 01.12.2023 | Година спілкування « Обираємо ЗСЖ » (до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (практичний психолог) | 7, 8 кл. |
7 | 04.11.23 | Відео – перегляд «Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями » (практичний психолог) | 5-6ті кл. |
8 | 04.12.2023 | Перегляд презентації «Будьте обережні-СНІД»(практичний психолог) | 7-9 кл. |
9 | 04.12.2023 | Заняття з елементами тренінгу «Вмій сказати НІ » (соціальний педагог) | 2,4 кл. |
10 | 05.12.2023 | Заняття «Булінг-як зним боротися» (соціальний педагог) | 7кл. |
11 | 06.12. 2023 | Відео – перегляд «Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями » (практичний психолог) | 6-8 кл. |
12 | 07.12.2023 | Відео перегляд «Обираємо ЗСЖ» (практичний психолог) | 8- 11 кл. |
13 | 07.12.2023 | Заняття з елементами тренінгу «Ангел одним крилом» (соціальний педагог) | 1-ші кл. |
14 | 08.12.2023 | Заняття елементами тренінгу «Крок за кроком до толерантності» (практичний психолог) | 3 -ті кл. |
15 | 08.12.2023 | Заняття з елементами тренінгу «Правомірна поведінка та правопорушення» соціальний педагог, практичний психолог) | 10,11 кл |
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) в Княжолуцькому ліцеї
№ | Заходи | Термін виконання | Хто відповідальний |
1. | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Протягом року | Соціальний педагог Психолог |
2. | Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Протягом року | Соціальний педагог Психолог |
3. | Складання порад «Як допомогти дітям впоратися з боулінгом» | Протягом року | Соціальний педагог Психолог |
4. | Контроль стану попередження випадків булінгу | Протягом року | Соціальний педагог Завуч з виховної роботи |
5. | Діагностика стану психологічного клімату класу | Протягом року | Практичний психолог |
6. | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в інтернеті» | Січень-лютий | Соціальний педагог Психолог |
7. | Тренінг з учнями на тему : «Стоп-булінг» | Квітень | Соціальний педагог Практичний психолог |
8. | «Правові наслідки боулінгу» у рамках співробітництва з інспектором ювенальної превенції. | Протягом року (за запитом) | Завуч з виховної роботи Соціальний педагог |

Порядок реагування
на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
1. У день подання заяви видається наказ по закладу освіти про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
2. Створюється комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) зі складу педагогічних працівників (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьків постраждалого та булера, керівника закладу освіти та скликається засідання.
3. Комісія протягом 10 днів проводить розслідування та приймає відповідне рішення:
- якщо Комісія визнає, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять системний характер, про це повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна превенція) та Служба у справах дітей;
- якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою.
4. Рішення Комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів Комісії.
5. Кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), за наявності — спостерігачі зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування) 1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб. 2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування). 3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання. 4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи. 5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії. | Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу 1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку. 2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу. 3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей. 4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення. |
